Så er det tid igen

Velfærdsalliancen indkalder til demonstration onsdag den 10. Maj, kl. 17.00 foran administrationsbygningen, Kanalstræde 2, Holbæk
Nok er nok - ikke flere besparelser!

Den 10. maj arrangerer Velfærdsalliancen i Holbæk endnu engang demonstration som del af en landsdækkende aktionsdag mod kommunale besparelser. I Holbæk er situationen som bekendt meget kritisk. Mens borgmesteren roder rund med sportsbyen og giver erhvervstilskud bølger besparelser og fyringer ind over de kommunale arbejdspladser. I 2016 blev næsten 400 fyret i Holbæk kommune på grund af besparelser. Og det er ikke slut. Borgmesteren med støtte fra resten af Venstre samt Liberal Alliance og Dansk Folkeparti er i gang med yderligere besparelser som vil betyder yderligere forringelser og fyringer.
Derfor opfordrer vi alle til at deltage i demonstrationen den 10. maj kl. 17.00, foran administrationsbygningen, Kanalstræde 2. Og hiv endelige familie, venner og kollegaer med så demonstrationen kan blive så stor som mulig. Del også gerne begivenheden på facebook hvis du har adgang til sådan en (se begivenheden på Enhedslisten Holbæks facebookside).